ssl-header

Välkommen

Sveriges Sjukhuslärarförening är en ideell organisation för lärare som arbetar på sjukhus (SOMA),  barnpsykiatriska kliniker (BUP) och behandlingshem.

Till allra tappra sjukhuslärare!

ssl1593591814

Det har varit en högst annorlunda vårtermin det här året då vi har fått lära oss att hålla distans till varandra och mötas via länk. Jag tror att många med mig kan hålla med om att vi har skaffat oss en god erfarenhet ändå genom att mötas digitalt. Det fungerar bra, men kan på intet sätt jämföras med att mötas i verkliga livet.

Därför håller vi i SSL:s styrelse våra tummar för att pandemin kommer att försvinna bort under hösten så att vi sjukhuslärare kan återuppta våra fysiska träffar igen, såsom regionträffar, nätverksträffar och styrelsemöten.

Vi kommer att hålla er uppdaterade om vad som är på gång i vår förening och arbetet kring Rikssymposiet, som vi hoppas kan genomföras i Uppsala den 6–7 maj 2021. Efter vårt styrelsemöte i slutet av augusti kommer det att finnas uppdaterad information här på vår hemsida. Ni kommer också att kunna läsa om vårt arbete inför Rikssymposiet i kommande SSL-blad i oktober månad.

Nu vill vi önska Er Alla en riktigt skön och avkopplande sommarledighet! Var rädda om er så ses vi i höst igen!

SSL:s styrelse genom
Agneta Lindh Wennefjord Sjukhuslärare i Uppsala

Copyright © 2011-2024 Sveriges Sjukhuslärarförening | info@sjukhuslararforeningen.se | Bankgiro 5940-3329 | Webbdesign Caesax Multimedia